ČASTO KLADENÉ DOTAZY


Jak vám může pomoci
?

Podívejte se na často kladené otázky

Objednávání

Jsem na webu nový, jak mohu objednat online?

Chcete-li si objednat na stránkách itafran.com, můžete :

  • Objednat jako návštěvníkchcete-li provést objednávku jako návštěvník, jednoduše přidejte produkt do nákupního košíku a kliknutím na "Další" pokračujte jako návštěvník. Budete muset zadat svou adresu, kontaktní údaje a DIČ (aby bylo zajištěno, že jste profesionál).
  • Požádejte o otevření zákaznického účtu, Několika slovy to má několik výhod:
  • Prodejní tým, který naslouchá, na vaší straně pro všechny vaše požadavky na ceny, technické studie nebo poradenství.
  • Platební podmínkynaše platební podmínky jsou obecně nastaveny na platbu ke konci měsíce +45 dní (bude potvrzeno).
  • Přístup k profesionálním slevámotevření účtu u společnosti itafran vám umožní využívat řadu slev (značkové slevy, progresivní slevy, množstevní slevy, bonus na konci roku).
  • Webové funkce: V případě, že se jedná o zboží, které se nachází na webu, můžete si vybrat z několika možností, mít účet na itafran.com vám umožní přístup k řadě funkcí a nástrojů, které vám usnadní zadávání objednávek (import souborů v Excelu, křížový seznam s vašimi referencemi, ukládání nabídek) a správu dokumentů (přístup ke všem vašim dokumentům, nabídkám, objednávkovým formulářům a dodacím listům).

Nemohu najít článek na vašich webových stránkách. Co mohu udělat?

Pokud se vám na stránkách nepodaří najít hledaný produkt, můžeme vám nabídnout několik řešení:

 

1/ Vyhledávačkterý je k dispozici nana domovské stráncena stránce vyhledávání a ve všech segmentech menu. Umožňuje postupně identifikovat hledaný produkt.

2/ Panel vyhledávánípokud znáte standardní nomenklaturu odkazu, ale nemůžete výrobek najít, můžete pomocí znaku "*" provést vyhledávání vynecháním položky v článku (např. 6202*C3).

 

3/ Tabulka položekpokud znáte kategorizaci výrobku, můžete v tabulce položek zvolit různé filtry, které vám pomohou lépe definovat hledaný výrobek.

 

4/ Katalogklikněte na stáhnoutmůžete získat přístup k různým katalogům ve formátu PDF, což vám umožní identifikovat hledaný výrobek a načíst jeho kód položky.


Mohu si objednat bez vytvoření účtu?

Ano, je možné objednávat bez účtu prostřednictvím objednávky "návštěvníka" s platbou kreditní kartou. K tomu stačí přidat produkt do nákupního košíku, kliknout na "další" a budete vyzváni k přihlášení nebo pokračování jako návštěvník.

 

Budete muset zadat svou adresu, kontaktní údaje a DIČ (aby bylo zajištěno, že jste profesionál).


Jak si vytvořím zákaznický účet?

Z přihlášenímůžete přistupovat k formulář pro otevření účtu. Abychom se ujistili, že jste profesionál, požádáme vás o formulář s bankovními údaji a osvědčení o registraci podniku (Kbis), které není starší než 3 měsíce. Váš účet bude otevřen do 24 až 48 hodin. Kontaktuje vás obchodní zástupce, který vás provede stránkami.


Kde mohu sledovat svou objednávku?

Chcete-li sledovat svou objednávku, musíte být přihlášeni. Na můj účetmůžete sledovat jednotlivé fáze svých akcí:

Dodací list


Mohu svou objednávku zrušit?

Chcete-li zrušit objednávku, obraťte se na svého obchodního zástupce nebo nám pošlete žádost prostřednictvím webu kontakt.


Jak mohu importovat svou objednávku?

Z "Importovat objednávku" můžete importovat objednávku až do 200 řádků ve formátu .csv. Na této stránce najdete postup krok za krokem. Upozorňujeme, že import odstraní všechny položky, které jste již přidali do košíku.

Dodávka

Jaké jsou možnosti doručení?


Jaké jsou dodací lhůty?

Stáhnout infografiku (SDU) z brožury 2024

 

Typ

Termín pro přípravu dne D Příprava / odeslání Dodání / vyzvednutí
Kurýr > 30 kg 12h J+1 J+3
Balíky < 30 kg 12h J+1 J+3
Svoz 12h Den D J+1 (1)
Expres > 30 kg 15h Den D J+1
Expres < 30 kg 19h Den D J+1

 


Jaké jsou náklady na doručení?

Náklady na vnitrostátní a evropské doručení uvedené na stránkách itafran.com (kurýrní a expresní) se vypočítávají podle hmotnosti a poštovního směrovacího čísla vaší adresy. Pro více informací se můžete obrátit na svého obchodního zástupce.


Které země jsou pokryty doručovací službou?

Ověření pomocí YBE (upozorňujeme, že se nemusí jednat o konkrétní prodejní akci itafran.com)

Kromě národního území a jeho DROM / COM pokrývá ITAFRAN všechny evropské země a africký kontinent. S objednávkou vám pomůže naše exportní oddělení.


Mohu doručit zboží přímo zákazníkovi?

Ano, za příplatek 10 EUR je možné doručit zboží přímo zákazníkovi. Vezměte prosím na vědomí, že každá objednávka zadaná na našich stránkách itafran.com s jinou než vaší hlavní adresou je zasílána s neutrálním balicím lístkem. Na vaši žádost je také možné zaslat zásilku přímo vašemu zákazníkovi s jedním z vašich dokladů.

Vrácení a výměnazboží

Jaké jsou podmínky pro vrácení a výměnu zboží?

V případě požadavku na vrácení zboží vás vyzýváme, abyste se obrátili na naše obchodní oddělení, které vám bude schopno pomoci s vaším požadavkem a společně s vámi definovat rámec vašeho požadavku. Bez našeho výslovného předchozího souhlasu nebude vrácení zboží akceptováno.


Kam mohu vrácené zboží poslat?

Po potvrzení vrácení zboží naším prodejním týmem zašlete zásilku na adresu 21 avenue de l'industrie, 6960 CORBAS, FRANCE.


Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Stránka kontakt můžete také kontaktovat naši ústřednu ( +(33) 437 253 505 / business@itafran.com) a my vás přesměrujeme na příslušnou osobu.

Můj účet

Proč si musím vytvořit účet?

Vytvoření účtu na itafran.com je přístupné pouze profesionálům. Získáte tak přístup k celé naší komerční konfiguraci. Několika slovy to představuje několik výhod:

 

  • Obchodní tým, který naslouchá, na vaší straně pro vaše cenové požadavky, technické studie nebo rady.

 

  • Platební podmínkynaše platební podmínky, obecně nastavené na platbu na konci měsíce +45 dní (bude potvrzeno).

 

  • Přístup k profesionálním slevámotevření účtu u společnosti itafran vám umožní využívat řadu slev (značkové slevy, progresivní slevy, množstevní slevy, bonus na konci roku).


Webové funkce: V případě, že se jedná o zboží, které se nachází na webu, můžete si vybrat z následujících možností, mít účet na itafran.com vám umožní přístup k řadě funkcí a nástrojů, které vám usnadní zadávání objednávek (import souborů v Excelu, křížový seznam s vašimi referencemi, ukládání nabídek) a správu dokumentů (přístup ke všem vašim dokumentům, nabídkám, objednávkovým formulářům a dodacím listům).


Jak mohu obnovit svůj účet?

Stránka zapomenuté heslo umožňuje získat heslo pomocí e-mailové adresy nebo uživatelského jména. Pošleme vám e-mail s novým heslem, které si pak můžete změnit na stránce "můj účet".


Jak mohu změnit údaje svého účtu?

V oblasti "můj účet" můžete zobrazit adresy, které jste vytvořili, a všechny identifikátory spojené s vaší společností. Na těchto stránkách můžete také vytvořit nový kontakt nebo novou adresu.


Chcete-li požádat o změny nebo odstranění, obraťte se na svého obchodního zástupce nebo nám zašlete žádost prostřednictvím stránky kontakt.


Jak mohu nahlásit problém se svým účtem?

Pokud máte s používáním našich stránek jakékoli problémy, nejjednodušší je obrátit se na svého obchodního zástupce. Můžete nás také kontaktovat prostřednictvím webu kontakt. Naše digitální oddělení vás bude co nejdříve kontaktovat, aby zjistilo povahu problému a poskytlo vám řešení.


Na jakou slevu mám nárok?

Pokud máte účet na itafran.com, všechny slevy jsou vám k dispozici, najdete je na stránce "slevyveškeré informace o tom, jak naše slevy fungují, najdete na stránce "slevy". Pokud nemáte účet itafran, budete standardně využívat internetové slevy a progresivní slevy.


Mohu kombinovat několik slev?

Všechny slevy je možné kombinovat. Tím získáte kumulativní slevu až 70 %.